10 Najdroższych błędów kierowców F1 w sezonie 2019

Opublikowany 14 lip 2020
W tym odcinku posłuchacie o tym kto i za ile narobił szkód w Formule 1 w sezonie 2019.
Ile warte są podstawowe uszkodzenia bolidów, które zdarzają się podczas niemal każdego wyścigu królowej motorsportów? Oglądajcie!
Źródło informacji: powrotroberta.pl
---

SUBSKRYBUJCIE NASZ KANAŁ!

---

Facebook:
wheelwithit

Instagram:
wheelwithit

Nasza grupa Garaż Wheel with it.:
groups/73611...

Współpraca:
hello@wheelwith.it

---

Materiały użyte w filmie nie są naszą własnością i zostały użyte na mocy prawa cytatu.

Komentarze

  • 5:25 no i wymieniłXD

  • 3:18 2137

  • Zamiast wstawek memów dla najmłodszych mogliście lepiej się przygotować. Brakuje Gaslyego w tym zestawieniu.

  • o grosjeanie f1 nie zapomni bo jest kopią swojego teammate'a z 2014 czyli kochanego PASTORA MALDONADO !

  • Ja bym te bolidy wyjkepał taniej

  • -Tato zerwałem lusterko w Aucie. -Co kurwa ty wiesz ile to kosztuje? -Popatrz na albona

  • tylko nie wrzucaj memów.

  • 4:06 ta radość kibiców Maxa jest bezcenna...

  • Bardzo ciekawy i luźny materiał, przyjemnie się tego słucha 😋

  • 3:20 2137 hehe

  • Tylko że Mercedes te straty traktuje jako margines, a Williams musiał dzwonić do Providenta XD

  • Ten grubszy niestety nie winduje knału w górę, w ogóle obaj wydają się być mega drewniani a humorystyczne wstawki przez "sztucznych" prowadzących nie są humorystyczne. Oglądam to z entuzjazmem oglądania jak schnie farba na ścianie. Może to też wina scenografi która jest na bardzo wysokim poziomie i oczekuje się mega profesjonalizmu a ogląda się beton. Niestety guzik "odsubskrybuj" jest brany pod uwagę ale to tylko jedna opinia :) Tak czy inaczej pozdrawiam. Nie mam na celu nikogo urazić tylko po coś te komentarze są i może autorzy to dostrzegą.

  • Co ty pierdolisz gro to masz klipy z 18 roku

  • A ja myślałem , że Vettel będzie na 1 miejscu heh .

  • A gdzie danill

  • Patrzac na to jak te bolidy sie dosłownie rozlatuja po lekkim uderzeniu w bande to dziwie sie jak one przy 300 wytrzymują

  • 6:15 co ty czlowieku gadasz ogarnij sie jak on nie zauwazyl to jest sciganie walka o pozycje z byl ewidentnie przed mclarenem i to nie byla jego wina w zadnym wypadku, do tego bledy przy Botasie (to byl wyscig w niemczech, a rozbil sie w meksyku podczas kwalifikacji) kaza ci to nagrywac? bo zero serca samo pierdu-pierdu i to z takimi błedami ze uszy krwawia

  • Przecież ten wypadek Botasa to w trakcie wyścigu był

  • Proszę nie składaj tak rąk

  • 3:31 2115

  • Ranking że tak powiem po chuju

  • *Przednie skrzydło wycenione na 170'000$* Chwila potem: *Zniszczone przednie skrzydło i zawieszenie. Zniszczenia wycenione na prawie 200'000$* 1.chłopie przednie skrzydło do odsprzedania osobom trzecim by tyle kosztowało a nie zrobienie go na miejscu 2. według ciebie koła nie maja prawie wartości. nieźle

  • Crashtappen miał tak mało wypadków w 2019 że nie ma go w rankingu ?

  • Bardzo fajny prowadzący

  • Filmik nie jest jak mówi tytuł o 10 najdroższych błędach tylko o top 10 kierowców, którzy wygenerowali największe straty

  • 10 Najdroższych błędów kierowców F1 w sezonie 2019? Roman z hassa HAH NUMBER 1

  • 3:17 papiez

  • Ciekaw jestem jakie straty przyniósł Brendon Hartley w 2018

  • Weźcie go zabierzcie i zostawcie F1 tym którzy mają o tym pojęcie, jak można liczyć czy porównywać finanse Mercedesa około 400mln a Williamsa 130mln aż się oglądać nie chce

  • Bo czesci Mercedesa byly 4 razy drozsze niz Williamsa a RK 3 razy roztrzaskal auto (Baku, Japonia, Brazylia) to Williams musial sklejac je taśma

  • Wszystko ok. Tylko po co te debilne wstawki? Co to wnosi do odcinka?

  • najdroższe błędy f1 2020- SF1000

  • Co to jest 7 mln Euro w porównaniu do utrzymania POLSKI .... :)))))

  • Dziwi mnie to że nie ma kvyata

  • Nareszcie coś ciekawego. Przede wszystkim sposób prowadzenia Łukasza bardzo mi się podoba i nie jest tak sztucznie naciągany. częściej prowadź zamiast Szymona to wyjdzie na dobre 😁

  • Dla Mercedesa to grosze.

  • Gynta Sztajna

  • Roman 10? Jak Grożom najwięcej razy się wydupcyl... zdecydowanie najgorszy kierowca w stawce

  • hmm, ciekawe jaki był koszt po wypadku Roberta w Kanadzie ?

  • Okej, jedna rzecz... to na Ile coś jest wycenione, a to ile to kosztuje ich by to wyprodukować na własny użytek to są dwie całkowicie inne rzeczy.

  • Powiem tak: W rajdach i wyścigach mowa jest o tak niebotycznych pieniądzach że aż odbiera to całą frajdę z wyścigu i ogólnej rywalizacji. Smutne, ale prawdziwe...

  • 2:53 ale laga mózgu miałem 😁

  • Macie w planach zrobienie sklepu z koszulkami bluzami itp?

  • 2 kierowców Williamsa w Top 10;-)

  • A można, można trzymać rączki na wodzy ;) ciekawy materiał dzięki ;)

  • Bottas miał większy wypadek w kwalifikacjach w Meksyku

  • Wypadek Bottasa miał miejsce w wyścigu, a nie podczas kwalifikacji

    • 4:05 spójrz na środek ekranu

  • Założę się, że większość ludzi nie ma pojęcia kto jest aktualnie mistrzem świata w F1. Nic dziwnego, że kolejne firmy rezygnują z tego pseudo sportu.

    • To taki sam sport jak liga mistrzów w piłce nożnej ;)

  • Ciekawe skąd te info

  • Ja kiedyś złamałem osłonkę w zderzaku za 16 zł w Passacie i już cierpiałem 😎

  • Jakim cudem Williams nadal utrzymuje się w F1?

  • Fajnie opowiadasz:D

  • 2:27 Czy przypadkiem ten kierowca nie nazywał się Lewis Hamilton

  • Jakie ta są błędy kierowcy? może to trochę lepiej opisać bo różnie to bywa w F1 a nie pieprznie ze to wina kierowcy jak dla mnie mało dopracowany materiał.

  • Propsy!!!! Baaaardzo obiektywna opinia !!!! Przyzwyczaiłem się do subiektywnych opinii....! Piona

  • Więcej więcej Pozdrawiam

  • Może lista o samochodach (prywatnych) kierowców F1? Tak ze dwie części akurat może i trzy.

  • Robert Kubica xD Edytuje to bo jeszcze przed obejrzeniem napisalem kubica i tu nagle na 8 miejscu i mam jeszcze większą beke z tego

    • dziwne, że nie był na pierwszym

  • Wkoncu albon na podium

  • Jak były największe zarobki z filmów jak się nawijało do 10 minut - było 10 minut, teraz zarabia się więcej od 8 minut - ten film ma 8 minut. I tu widzimy, że ten kanał nie jest robiony z pasji, a po to, żeby wycisnąć z niego jak najwięcej pieniędzy.... Jak łatwo to zobaczyć....

  • super , spoko , ale jakby to dać do oceny Cezaremu Gutowskiemu to sądzę że miał byś dość pokaźną lekcję o F1

    • @Jackob Jackob Dobry ekspert to Pan Mikołaj Sokół. Ma jedną cechę, której Cezaremu brakuje. Mianowicie- jest bezstronny. Nie pierniczy o mafiach dziennikarskich i innych bzdurach.

    • @Dawid Kopczyński Cez to dobry ekspert na pewno lepszy niz "pan szafa"

    • xD. Cezary pewnie wytlumaczyłby mu, że na pierwszym miejscu ma być Robert a na ostatnim George?

  • Moim ulubionym timem jest Red Bull Racing !!!

  • Wolałbym żeby te odcinki były prowadzone przez Szymona...

  • 2:15 2:16 to samo zrobił charles leclerc też w monaco na tym samym zakręcie poczym powiedział "i am stupid i am stupid i switch everything off.." wiem troche taki cringe XD EDIT: chyba ale nie jestem pewny w sezonie 2018. a i jak kurwa FiA czy kto tam tym zarządza mogli zasąpić pierre'a jakimś kurwa chińczykiem

  • Gasly się nie załapał?

  • W tym roku jest raczej Survive to drive, a nie drive to survive A crashjean od dawna się rozwala najczęściej Fajny film

  • Jest temat strat,a teraz moze temat zysków,ile zarabiają teamy,dla nas 4 mln $ to duzo natomiast żeby wygrać trzeba grać,trzeba zainteresować aby wyciągnąć profity a straty są wliczone w koszta.

  • Stary prowadzący!

  • Ciekawe jaki był koszt awarii erikssona we włoszech, bodaj w 2018

  • Ej na prawdę przezarąbisty odcinek. Super się to ogląda i genialna robota prezentującego. JAK JA CHCE WINCYJ !! Nie interesowałem się F1 do dzisiaj! 2137 szkód :D w 3:21

  • Przy Grosjeanie pokazaliscie przygody z 2018 a nie 2019....oraz zapomnieliscie chyba o Gaslym on baaaaardzo sporo kosztował Red Bulla za wypadki...

    • @Czapi uwierz mi sam tylko wypadek w barcelonie w trakcie testów kosztował 2 250 000 dolarów..doliczając jeszcze m.in. przygody z GP Niemiec na pewno przewyższył nie jedną kwotę w zestawieniu, więc niestety zestawienie mija się trochę z prawdą

    • Widocznie nie skoro nie ma go w top 10, więcej Red Bulla kosztował Albon

  • Adekwatny odc... Nikt tam z nich z przypadku nie jest a grawitacja to s... Produkcja jak zawsze pro. Miłego

  • dziwi mnie brak kviata

  • A porównaj to teraz do sumy zdobytego bejsu za wygrana lub pozycję. Przelicznik już w inną stronę idzie jeśli chodzi o pewnych kierowców. Słabo przygotowany materiał. Przednie skrzydło i koła to koszt 200k. A o zawieszeniu nie wspominasz nawet. Tak jakby wymienili 2 opony i skrzydło przednie. Słabo, bardzo słabo Pozdrawiam

  • Ale przyjemnie ogląda się Łukasza

  • jeżeli serio uważasz, że russel miał te same problemy z bolidem, co RK to rynce łopadajo.. może i szybki jest, ale podstawowa kwestia, dla której nigdy nie będzie "top of the top" to taka, że koleś w środku stawki jeździć ni hu hu.. nie potrafi, wystarczy spojrzeć na jego cudowne "awanse" na pierwszych okrążeniach po starcie ;) Stroll spanikował? Może niefortunny dobór słów.. ale raczej z paniką moim zdaniem to nie wiele ma wspólnego, raczej mu się po prostu nie udało tego ogarnąć ;)

  • 3:18 haha 2137 haha haha hah haha haha haha haha śmieszne

  • Zobaczyłem tytuł odcinka - pomyślałem Kubica

  • Uwielbiam filmy o f1

  • Nie wiem skąd wyczarowaliście te kwoty, chyba same zespoły nie potrafią wyliczyć takich kwot, bo np jak policzyć ile kosztuje nowe skrzydło, skoro samemu sie je produkuje? OK można policzyć roboczo godziny potrzebne do wyprodukowania + materiały ale to dalej tylko przybliżone kwoty. No i chyba nie do końca ogarniacie o czym mówicie i co pokazujecie, mówicie o kraksie Botasa w Niemczech 2019 a na filmie pokazujecie coś innego, na pewno nie wyścig Niemcy 2019... Może lepiej nagrywać śmieszne ulepy wystawione na OLX? xD

  • Ludzie: Bolidy kosztują nawet 50 milionów dolarów! Ja: Idę po puszkę Liptona Też ja 5 minut później: * zgniatam puszkę na pół i dmucham do niej *

  • Akurat na Węgrzech to raczej średnio się będzie działo :D

  • 3:18 2137 hheheheehwahgbhg

  • 3:16 haha toz to papiezowa liczba

  • Skąd ty te koszta wyczytałeś tych przednich skrzydeł?

  • Tomasz niecik na masie hehe

  • SZYMON OUT!!!!!!!!!!

  • Mówisz o 2019 a pokazujesz grosjeana z 2018

  • Ciesze sie ze w koncu odcinki o F1 Odcinek bardzo fajny czekam na więcej

  • Znòw ten h*j

  • Gdzie można oglądać f1 tegoroczne

    • Jak chcesz po polsku to masz Eleven Sports lub jak nie masz problemu z angielskim to jest też oficjalna apka F1TV lecz niestety czasami apka ta ma problemy

  • Cóż za progres ;) teraz to się zajebiście ogląda

  • Uwielbiam kontent F1 z Łukaszem

  • Zdawałem sobie sprawę.

  • Tak z ciekawości, gdzie można obejrzeć Grand Prix F1? Z góry dzięki ;D

    • Masz Eleven Sports lub jak jesteś przy kasie i chcesz dosyć dobrych transmisji to polecam F1TV (choć niestety z własnego doświadczenia i innych wiem że apka ta ma czasami problemy).

  • 4:27 ale się spociłeś od tego mówienia XD

  • Perez ostatnio to mi zainponowal ! P.S. Fajnie jakbys po kazdy wyscigu powiedzial swoje odczucia co myslisz etc. ;)

  • Więcej odcinków związanych z Formułą 1

  • Kurwa znowu

  • Super od lat sledze f1 i sie mega interesuje i fajnie posluchac o czym co jest dla mnie ciekawe