Replika Veyrona na sprzedaż, Samochód Roku 2020 - MotoNEWS #39

Opublikowany 14 kwi 2020
Co wydarzyło się w świecie motoryzacji w minionych dwóch tygodniach? Oto zbiór naszym zdaniem najciekawszych newsów z pierwszej połowy kwietnia.
Zobaczycie tu między innymi informacje o:
- fatalnej replice Veyrona z Japonii,
- rozbitej Gemballi GT na Manhattanie,
- locie 41-latka za kierownicą Suzuki Swifta.
---
SUBSKRYBUJCIE NASZ KANAŁ!
---
Facebook:
wheelwithit
Instagram:
wheelwithit
Nasza grupa Garaż Wheel with it.:
groups/736115663394265/
Współpraca:
hello@wheelwith.it
---
Materiały użyte w filmie nie są naszą własnością i zostały użyte na mocy prawa cytatu.
Link do rozbijającej się R8 na Nordschleife:
plthrow.info/my/wideo/3K6comfK2tV6aX0.html

Komentarze

  • Chcielibyście odcinek Legend Motoryzacji z Sir Stirling Mossem? 🤔

  • (*)

  • 15 tys zl ale nie tak pomalowany jak ten xd

  • O nie ta podróbka Bugatti stoi na mazurach jak się jedzie do takiego miasta Braniewo to na parkingu wojskowym tam stoi całe zardzewiałe

  • Jesteś pajacem i replika człowieka

  • Człowieku zaczynaj informacje od verona a nie od wieści z dupy strony. Za to łapa w doł.

  • Xd ja zrozumiałem kia soul eevee omg . Ps hyba za dużo oglądałem pokemonów

  • Ale on miał 3 promile I ostro 64M poleciał ale to było dobre

  • Fajny piesek

  • Co za kur.... głupota to kierowca powinien mieć pierwszeństwo przepisy które wprowadzili tylko zwiększa ilość wypadków :) osoba która przechodzi czy dochodzi do pasów i ma w głowie ze nie ma pierwszeństwa ma z tylu głowy zakodowana ostrożność takie przepisy wpaja ludzia w głowę ze mogą sobie wchodzić jaka chcą co zmniejsza ich ostrożność

  • Ludzie sie psem podniecaja zamiast skumac co te kurwy robia z naszhmi drogami ktos kto jest Ph kierowca zawodowym moze robic 100 h w tyg i dalej nie zrobi lla u punktow jak mozna z takimi oredkosckami sie poruszac do tego rzad sobie zapoerdala jak chxe my mamy jaki jełopy sie sluchac i grac w ich gry po co 400k. w aucie zamochody 600km orawka sie traci i naledzaja system idealnie zacznijmy sie nj towac bo za rok 40km/ h bedzie kazdy twraz sie usmkecha a bedzie sam jechal i placz dlaczego starsi ludzie mowia ok dobrse niech tak bedzie a samo zaierdalaja i placza ze emerytura mala zjeny

  • 3:18 głupi to ma szczęscie! tylko to przychodzi na myśl

  • Ten ziom co wystrzelił na rądzie to zabwawił się w batmana parę ulic dalej od mojego domu🔥

  • Co do przepisów to w Anglii już od dawna piesi to święte krowy na przejściu i nie ma żadnych problemów,nawet ośmielę się stwierdzić że to dobry pomysł. Co do ograniczeń to jakieś kpiny, lepiej znieśli by immunitety dla polityków niż ograniczenia, 50 km/h to rowerem można trzasnąć bez lipy zapierdalać trzeba umieć aby z głową, baranów nie brakuje tak jak kolega z suzuki,wypierdolił jak kuna w rabarbar na tym rondzie jeblem jak zobaczyłem. Piona

  • Jak ten kierowca się bawil w adama małysza sto dwa metry

  • Myślałeś że święte krowy są tylko w indiach? O NIE! W polsce jest ich więcej!

  • Ciekawe czy te 7k samochodów było ubezpieczone od pożaru 🤔😅

  • Ojc chyba nie będę mieć prawka cd

  • Ładny piesek jestem zwolennikiem psów tych na 4 łapach a nie na dwóch twoje filmy są mega ciekawe pozdro mordeczko 👌

  • Ten pożar to raczej celowy. Są straty gdyż nikt nie wypożycza aut to chcieli uzyskać odszkodowanie

  • Piszę że test o Dodge Hellcat a tu jakieś nie potrzebne gadanie bez sensu porażka

  • Ale Słodki piesek:)

  • Lajk dla pieska

  • Fajny Piesek : P

  • Dawaj Mossa , był wybitnym kierowca 💪🏿👋

  • 3:55 XDDDDDDDDDDD

  • tandety i polakow nie ogladam WON

  • Ale fajny piesio ; )

  • Jaki ten piesek jest uroooczyyy

  • Powinien być gest podniesienia ręki

  • Na 90 gdy jest przejście dla pieszych zawsze jest ograniczenie prędkości do 50, także z tym najmniejszy problem.

  • Ale fajna pies

  • Zrób Top 10 samochodów na czas apokalipsy 😉

  • Ja zawsze podnoszę rękę do góry, jak zamierzam przejść na drugą stronę ulicy. Zawsze gdzy widzę samochód który zbliża się do "zebry".

  • Just do it man xd czekamy

  • Ale ta kijanka to fajna.a jak zrobią pickupa to chętnie kupię choć pewnie nie włożą V8:/

  • Żyje bo skosił sosne a nie brzozę. 😂

  • Boże ten początek mnie totalnie rozpuścił

  • Jesteś debilem xD zgodnie z prawem o pieszy ma obowiązek się rozejrzeć. Jak się nie przejrzy to jest to jego wina. A no i pieszy musi zasygnalizowac chec przejscia

  • Mnie ciekawi co się dzieje z repliczka lamborghini od króla cyganów

  • 5:02 Tylko amerykańce mogą tak zwalić wjazd na stację benzynową, w ogóle wjazd na cokolwiek xD. Tutaj nie było chyba szans inaczej wyjechać, air ride tam raczej nie ma

  • O ile mi wiadomo, pieszy dalej ma zachować ostrożność, i ma zakaz wtargnięcia na jezdnię, więc chyba nie do końca masz rację z tym przykładem

  • Jestem ciekawy dlaczego Kia, moim zdaniem kasa A nie inne prawdziwe auto😜

  • 1.36 - Nagranie z Opola 😉

  • Fajny piesek

  • Jest uwielbiam motonews

  • Najbardziej martwi mnie utrata prawa jazdy nawet poza terenem zabudowanym :C Czy można coś z tym jeszcze zrobić ?

  • Widzę, że ilość pieniędzy w portfelu nie idzie w parze z ilością rozumu w głowie.

  • Przeleciał 64 metry, nie "kilkanaście" 😊

  • A wystarczyłoby aby dochodząc do psów pieszy podniósł rękę

  • Skaszając? Chyba kosząc... Pozdrawiam :)

  • Człowiek zastanawia się czy to nie zabawka aż się pies poruszył

  • Chwila chwila, światowym samochodem roku jest auto które będzie wypuszczone tylko na rynek amerykański?

  • A propos przepisów uważam że nasz rząd zupełnie zgupiał, teraz nie da się normalnie jeździć. Po pierwsze nieoplaca się niż kupowac szybkich aut. Po drugie pierwszeństwo dla pieszego chcącego przejść, jest od wielu lat w Niemczech i stąd zostało zaczerpnięte ALE należy podkreślić, że co takiego jak pasy w Niemczech praktycznie nie istnieje a pasy na drodze kilkupasowej to już w ogóle.

  • Cygacan juz za kasuje rękawy by kupić taką repliczke tobiemu Kingowi aż się brwi spociły

  • Just do it 🤟

  • Bugaudi. Czyli Bóg audi :))

  • co to za rasa

  • Kogo P()WIESIC za te Chore przepisy 🤔 ??

  • Tak

  • Mnie nawet nie stac na taką repliczke, wiesz ile taki jeden znaczek kosztuje?

  • Jaka to rasa Psa?

  • Wczoraj czytałem już oficjalną informację. Kierujący latającego Suzuki miał 2,8 promila!!! 🤣

  • Hahah lajki na pieska 😄 oj oj...

  • Nie kilkanaście.. odmierżone 64 metrów lotu ;p

  • Nie no z Polski to niedługo trzeba będzie wypierdalać tyle tych jebniętych przepisów szkoda gadać

  • Gdy nawdychasz się za dużo spalin z jadąncej przed tobą multipli, co w tedy??? To proste robisz skoki przez rondo. XDDDDDDD

  • fajny piesek

  • 5:57 Panie przecie to po tuningu co tu się czepiać No powiedzmy, że z lekkim przymrużeniem oka 😣

  • Szymon i jego pies to za dużo słodyczy jak na jeden odcinek

  • Fajny masz pies

  • Luna z greckiego to księżyc - mój pies też się tak wabi ^^

    • Ej mój też XDD

  • Samoyed!!! ❤

  • SKĄD TU TYLE GIMBUSIARNI WYPIER... CYMBAŁY NAUCZCIE SIĘ DO CH... PISAĆ W MIARĘ POPRAWNIE JAK JA NIE LUBIĘ "KUFNIASZY"

  • Co do Bugatii TT to jeszcze nie tak dawno pewien cygański książę sprzedawał pomarańczowe LAMBO... myślę, że są swoimi "drugimi połowami", bratnie dusze, chińsko-cygańska miłość pod płaszczem kiczu i tandety ;P

  • 2:55 I tak jestem pewien że będzie masa potrąceń na przejściach po wprowadzeniu tego przepisu. Nawet więcej niż teraz bo piesi dostaną skrzydeł i i tak pomimo Twoich słów o dumie co niektórzy będą mieli w dalekim poważaniu bo on idzie i ma pierwszeństwo. Co z tego że zatrzymać krok jest milion razy łatwiej i szybciej niż ok. 1,5 tonowy pojazd jadący dajmy na to te przepisowe 50. A na bank nie wszyscy będą jechać 50 na przejciu ;]

  • 3:15 kiedy jesteś kierowcą ubera i pasażer powiedział na rondzie prosto i wysiadam już pod kościół

  • Ale słodki piesek

  • EEEE TAM NERKI W MALUCHU LEPSIEJSZE m.mklr.pl/29313 www.poboczem.pl/wizytowka-BarbaraM635CSi/fotosy/zdjecie,iId,506031?from=mobile m.cda.pl/obrazek/show/nowy_maluch

  • LEGENDA GŁOSI ŻE NADAL LECI I NIE WIADOMO KIEDY SPADNIE !

  • Wg. Mnie to auta powinny mieć pierwszeństwo ponieważ pieszy w mniej niż sekundę może stanąć, a auta mają dłuższą drogę hamowania.

  • Ktoś w ten pożar w ogóle wierzy? Kiedy firma stoi i nie wiadomo kiedy ruszy ponownie, ubezpieczenie kusi.

    • COŚ TU ŚMIERDZI I NIE CHODZI MI O SMRÓD PALONEJ TRAWY SPALONE AUTA TO JEDNO A HAJS Z UBEZPIECZENIA TO DRUGIE

  • Słodziutki piesek 🐕

  • -Mamo kupimy Bugatti? ~Ale my mamy Bugatii w domu Bugatti w domu: 5:28

    • MOMO KUPIMY BUGATTI A CO TO JEST SYNKU? TAKI SAMOCHÓD ! LEKCJE ODROBIŁEŚ ZNOWU PAŁĘ DOSTANIESZ I WSTYD RODZINIE PRZYNIESIESZ STARY IDŹ POMÓC SYNOWI W NAUCE A NIE TYLKO TELWIZJĘ OGLĄDASZ NORMALNIE NIE MA SPOKOJU W TYM DOMU...

  • Audi veyron tt Najbardziej lubie oglądać twoje idcinki

  • Ta TT niezła wiocha

  • Ja bym z chęcią obejrzał odcinek top 10 najwolniejszych supersamochodow na nurburgringu czy jak to tam sie pisze xd

  • Jaki słodki pies ooo

  • Dodajmy że był to kierowca z licencją pilota

  • Ale slodki piechooooo

  • Co do przejść dla pieszych : prawo zawsze przegra z fizyka

  • Jak widać starą TTtke można jeszcze bardziej obrzydzić

  • Może lista samochodów z najlepszym stosunkiem mocy do ceny ?

  • Powinien wejść przepis mówiący o tym, że pieszy zobowiązany jest zatrzymać się przed wejściem na przejście z wyjątkiem przejść dla pieszych z sygnalizacją świetlną. Inaczej piesi będą nadużywać nowego przepisu o ich pierwszeństwie często wywołując sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu poprzez wtargnięcie, wbiegnięcie, czy chociażby Januszowskie próby udowodnienia, ze pieszy ma pierwszeństwo bez względu na wszystko.

  • 3:18 leć adam leć

  • 3:19 alkochol chartuje

    • Jacek Wikar teraz jak patrzę to faktycznie. Ale to nie ja tak napisałem. Proszę mnie zrozumiec, Mam stary telefon z zepsuta autokorektą

    • Alkohol*

    • CAPS LOCK No swoją drogą to ta

    • ALE Z GŁUPIEGO MĄDRALI NIE UCZYNI 😁

  • Niech sie ta gnida morawiecki w leb pierdolnie z tymi przepisami

  • 3:21,, na rondzie prosto''

  • Ale chmurkacz!!!!

  • Dawaj legędy motoryzacji 👍